blog4

Mailing reklamowy – dlaczego warto?

E-mail marketing cieszy się niesłabnącą popularnością wśród marketerów i stanowi wciąż niezawodny kanał komunikacji z Klientami. Ta najstarsza forma komunikacji internetowej daje szerokie pole, które pomoże ci stworzyć nie tylko trwałą, ale również indywidualną relację z grupą docelową twojej marki. E-mail marketing możesz wykorzystać na wielu płaszczyznach, począwszy od budowania czy zwiększania świadomości marki, poprzez sprzedaż usług lub produktów, po generowanie kalorycznych leadów. Wysokie ROI z kampanii mailingowych utwierdza marketerów w przekonaniu, że mailingi powinny stanowić istotny element planowanych działań online.

Co w sytuacji, kiedy nie posiadasz własnej bazy mailingowej lub jest ona na tyle niewielka, że nie daje możliwości uzyskania odpowiedniego zasięgu działań, a jednocześnie jesteś przekonany, że komunikacja mailingowa pomoże osiągnąć ci zamierzony marketingowy cel? Już dziś zaplanuj budowanie własnej bazy adresatów. Pomimo że budowa bazy własnej jest procesem żmudnym, długotrwałym, wymagającym sporego nakładu czasu oraz dobrze przemyślanej strategii, efekt finalny jest wart włożonej pracy. W czasie kiedy będziesz skupiony na budowaniu fundamentów własnego e-mail marketingu, skorzystaj z opcji mailingów reklamowych do baz zewnętrznych.